En bättre söndag..


Helgen i korthet.
Fredag Idol häng med Malin & Sunkan.
 
Lördag fika och shopping med Simpa, Halloween
planering med Linn och Towe och fira Berga till div 2.
Blev ordna käk och ta emot grabbarna som kom av
bussen och fira att vi lyckades med avancemanget.
Sedan efter ett par glas vin åkte jag och Frida hem
till henne och hade myskväll, bästni!
 
Söndag jag hade bakisdag med Malin och Johanna
fast jag inte ens var ute och inte ens var bakis.
Men man måste ju unna sig ibland, right?
Malin och jag bakade finaste muffinsarna.
Jag tryckte i mig 5 st, sen mådde jag illa i
3 timmar. Förtjänt kanske..
 
Nu sista jobb veckan på Bisnode.
/matilda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0