serienörden nummer ett.

Så trött så trött.
Är bara tisdag med.
3 dagar kvar innan sovmorgon.
 
Igår spenderade jag nästan hela min dag hos
Malin. Super skönt och hon är super bra.
Blev ensam mamma & Vampire.
Hittat en ny serie vi ska se "Under the dome"
verkar sjukt jäkla najs. Vi är ju största serienördarna
ever. typ. Båda har sett allt. Filmer & serier.
Eller ja, Malin har inte sett grease, jag jobbar på
att lösa det.
 
Vet ni vad mitt värsta ticks är då.
Jag älskar ha serierna. Inte nedladdade
och inte på någon sida, utan ha dem, köpt dem.
Så jag kan se dem om och om igen.
Sjukt onödigt, har flera tusentals kronor spenderade
i onödan och med tanke på att jag ser alla serier
blir det ju en del. Alltså väldigt många.
Så jävla onödigt, måste sluta.
 
/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0