Sista dagen på kontoret

Sista dagen på Bisnode är kommen.
Sjukt 8 månader, phu tiden bara flyger
förbi. På måndag är det back to dagis.
Massa kramar och gosar. Ska bli helt
okej ändå.
 
Blir arbetslös en dag, fredag, med andra
ord långhelg. Eller arbetslös är att ta i.
Är mellan två jobb i 24h.
Det är ju inte fy skam.
 
Har världens dunk i lurarna på jobbet.
Så sugen på utgång. Så tagg på lördag.
Trots outfiten. Får gå får va lodigast på stadt.
Hehe.
 
Annars då igår blev det fika med Magda
Ellen och de var redan färdiga när jag slutade (y).
Sedan vidare till Malin för att kolla Grey's.
En bra lill-lördag.
 
Today noll planos.
Försöker övertala mamma att
åka till Ullared på fredag handla
allt jag behöver när jag ska flytta
det jag inte redan har. Går sådär.
 
/tildis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0