skansen

God förmiddag!
 
Så tagg imorgon ska Frida och jag på Spa.
Det är hennes födelsedagspresent till mig.
Vi ska på Skansen i Färjestaden på Öland.
 
 
Lånade två bilder där ifrån: http://www.hotelskansen.com/
 
Ska bli sjukt najs faktiskt.
Sedan på kvällen ska vi ut och äta och dricka vin och ha en du&jag alfred kväll.
Sjukt hur länge vi har varit så tighta och hur mycket vi delat, så mycket som båda
varit med om under perioden, sinnes.
Förra inlägget blev lite djupt.
Blir så ibland. När hjärnan kaosar
så måste jag skriva lite. Därför
jag började blogga för 6 år sedan.
 
Beställde förresten hem Discopantsen från aa
som jag la upp en bild på häromdagen.
Fick hem dem igår.
Vilka legs man får, sinnes.
 
/tilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0