studentfesten

Hallå där!
 
Idag hade vi morgon möte på jobbet.
Startade 07.30. Trött tjej nu.
Men vi fick frukost, varmchoklad med
ostmacka, helt okej!
 
Igår blev det fika på Wayne's med Ellen
Johanna Fredde och vovven. Men eftersom
hösten slagit till blev det kallt relativt snabbt
så vi gick hem till Ellen och lagade tacos.
(Vi satt ju ute, vi hade ju med vovven)
Sedan var det filmdags och jag föreslog
Studentfesten.
Johanna och jag såg ju den i söndags men
den är ju bra och Fredde och Ellen hade
ju inte sett den.
 
Tråkigt nog laggade allt och buffrade hit och dit.
Efter många om och men gick det äntligen.
Sitter fortfarande och små skrattar lite för mig själv.
"Det är inte en häst, det är en ponny"
Den är ju för bra, för rolig, så min humor. Haha.
Se värd, så se värd!
 
Idag är det ju onsdag och lill-lördag.
Anders Bagge besöker Volym här i Kalmar.
Blir nog en liten utgång på det?
Börjar 08 imorgon men man får härda ut.
Onsdagar är ju de bästa utgångarna.
 
 
Langar trailern på denna underbara film.
 
 
/matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0