baked

God lunch?!
 
Typ?
Lite bakis idag, igår aw vi lite med jobbet. Blev bowling och lite käk.
På något otroligt sett lyckades jag vinna!! vet sjukt.
Jag klassificerar mig som dålig på bowling, kanske borde ändra på det?
230 på två serier.
Vad är det för standard? Medel?
Kan glatt rekommendera käket på Kalmar Superbowl, 99:- för ett grillspett
som smakar bättre än på de flesta klassrestaurangerna i stan.
 
Efter awn gick jag till Ida men favorit som
efter en andra säsong i Ayia Napa äntligen
har kommit hem. Blev lite förfest med goa
människor. Efter det gick jag till Becka och
efter det hemgång. Ingen utgång men
började ju 08.00 idag. Så att jag är nöjd.
Får spara mig, Bagge kommer ju till Harrys
på onsdagen nu som kommer.
Den där kramgoa Anders, undra om han är
sådan i verkligheten med? Upp till bevis.
 
/tilds
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0