En lång väntan är över

Oj..
 
Det var inte igår jag var här inne.
Bloggpausen började med att det var alldeles för segt att lägga in mina säsongsbilder så jag gav upp.
Och råkade visst sluta blogga.
Sen blev det aldrig tillfälle att börja igen.
 
Fast det är ju alltid tillfälle att blogga, så jag ska börja igen.
Like always, lite inlägg hit och lite inlägg dit.
Ska försöka ladda upp säsongsbilderna och lite annat.
 
Kanske ge er en kort resumé av vad jag gjort de senaste året?
Eller bara köra på ny kula och starta 20/9-2013 nystart, typ.
 
Just nu sitter jag på jobbet, 39 minuter tills helg.
Känns ganska så skönt.
Ikväll blir det lite vin med mina tjejer (läs smirnoff)
har fortfarande inte lärt mig dricka vin.
 
Med andra ord samma gamla Matilda som för 6 år sedan.
Bara lite äldre.
 
/mårten
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0