Sista Septemberdagen 2013.

Hej!
 
Idag är det sista september, redan, gått en månad
sen jag fyllde år, sjukt.
 
Helgen var great, med idolmys på fredagen
med Johanna och Becka.
Miriam är ju med och tävlar.
Ni glömmer väl inte rösta på henne?!
Miriam är en kalmartjej som är bästa vän
men min en av mina bästa vänner
Simóne så det är så jag känner henne.
 
Lördagen bjöd på festligheter, Frida och jag
svirade om och begav oss till Ida.
Senare kom även Simóne och då drog
vi till Krögers. Faktiskt ganska fullt.
Man får passa på när uteserveringarna finns kvar.
 
Både Frida och jag hade en sjukt trevlig lördagskväll
och tyckte vi hade druckit relativt lite, skönfylla liksom.
IN MY ASS.
Om jag säger så.
Hade bakfyllan från helvetet.
Men efter pizza och en halv liter cola gick det över.
Skönt.
 
Nu är det måndag igen och jobb.
Dock enbart fyra dagar på fredag är jag ledig.
Frida ska kidnappa mig och överraska mig med
något som försenad födelsedagspresent.
Har listat ut att vi ska spaa på skansen.
Hehe.
Jag är för smart helt enkelt ;)
 
/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0